Unity'de Kinect projemizi nasıl UWP olarak build ederiz?
Unity + Kinect Build UWP
- Öncelikle Kinect kullanmak için Unity'de Kinect Package indirilmesi gerekiyor. https://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=513177 (KinectForWindows_UnityPro_2.0.1410)
- İndirdimiz bu zip dosyasını çıkarıyoruz.
- Unity'i açıp yeni boş bir proje oluşturuyoruz.
- Sonra indirmiş olduğumuz Kinect Package'i Unity'e Assets->Import Package -> Custom Package kısmından ekliyoruz.
- Sonra çıkarmış olduğumuz dosyanın içerisindeki KinectView dosyasını Kopyalayıp Assets kısmına yapışıtırıyoruz veya sürükle bırak işlemi yapıyoruz.
- "I made up upgrade" penceresi gelirse ok diyip devam ediyoruz.
- Sonra Assest'in içerisinde bulunan Plugin klasörünün altındaki x86_64 klasörünün içindeki "KinectUnityAddin" dosyasını seçip sağ tarafta açılan Inspector Panelinden Any Platform seçeneğini kaldırıp Editor ve Standalone seçeneklerini de aktif yapıyoruz. Apply diyoruz.
- Sonra File - Buid Settings -> Windows Store -> Add Open Scenes seçeneğini tıklıyoruz.
- Sonra Player Settings Butonuna tıklıyoruz.
- Sağ tarafta açılan Inspector panelinden PlayerSettings menüsünden Publishing Settings altındaki Capabilities seçeneğinden Microphone ve WebCam seçeneklerini seçili duruma getiriyoruz.
- Build Settings -> Windows Store -> Universal 10 seçeneğini seçiyoruz.
- Build butonuna basıp build edeceğimiz dosyayı seçiyoruz.
- Sonra build ediyor o otomatik
- Build edilen dosyayı Visual Studio 15 veya üzeri bir sürüm ile açıyoruz.
- Sonra WindowsPreviewKinect'i Proje Reference kısımına ekliyoruz.
- En son olarak x_86 olarak derliyoruz.
Bütün işlem bu kadar arkadaşlar.Bu sayede Unity'de gerçekleştirdimiz Kinect uygulamamızı UWP(Universal Windows Platform) olarak nasıl build ettiğimizi gördük.
Diğer Blog'larda görüşmek üzere...
Yorumlar
Yorum Gönder