Unity'de Kinect projemizi nasıl UWP olarak build ederiz?


Unity + Kinect Build UWP

  1. Öncelikle Kinect kullanmak için Unity'de Kinect Package indirilmesi gerekiyor. https://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=513177 (KinectForWindows_UnityPro_2.0.1410)
  2. İndirdimiz bu zip dosyasını çıkarıyoruz.
  3. Unity'i açıp yeni boş bir proje oluşturuyoruz.
  4. Sonra indirmiş olduğumuz Kinect Package'i Unity'e Assets->Import Package -> Custom Package kısmından ekliyoruz.
  5. Sonra çıkarmış olduğumuz dosyanın içerisindeki KinectView dosyasını Kopyalayıp Assets kısmına yapışıtırıyoruz veya sürükle bırak işlemi yapıyoruz.
  6. "I made up upgrade" penceresi gelirse ok diyip devam ediyoruz.
  7. Sonra Assest'in içerisinde bulunan Plugin klasörünün altındaki x86_64 klasörünün içindeki "KinectUnityAddin" dosyasını seçip sağ tarafta açılan Inspector Panelinden Any Platform seçeneğini kaldırıp Editor ve Standalone seçeneklerini de  aktif yapıyoruz. Apply diyoruz.
  8.  Sonra File - Buid Settings -> Windows Store -> Add Open Scenes seçeneğini tıklıyoruz.
  9. Sonra Player Settings Butonuna tıklıyoruz.
  10. Sağ tarafta açılan Inspector panelinden PlayerSettings menüsünden Publishing Settings altındaki Capabilities seçeneğinden Microphone  ve WebCam seçeneklerini seçili duruma getiriyoruz.
  11. Build Settings -> Windows Store -> Universal 10 seçeneğini seçiyoruz.
  12. Build butonuna basıp build edeceğimiz dosyayı seçiyoruz.
  13. Sonra build ediyor o otomatik
  14.  Build edilen dosyayı Visual Studio 15 veya üzeri bir sürüm ile açıyoruz.
  15. Sonra WindowsPreviewKinect'i Proje Reference kısımına ekliyoruz.
  16. En son olarak x_86 olarak derliyoruz.


Bütün işlem bu kadar arkadaşlar.Bu sayede Unity'de gerçekleştirdimiz Kinect uygulamamızı UWP(Universal Windows Platform) olarak nasıl build ettiğimizi gördük.


Diğer Blog'larda görüşmek üzere...


       


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Data Annotation Nedir?

2 bitlik 2 sayıyı çarpma

Asp.Net Mvc 5 Çoklu Dil Desteği